Brug mobilbanken på din tablet
Én app – til både mobil og tablet.
Gå i banken når du vil, og hvor du vil. Med mobilbanken får du nem adgang til din økonomi på både mobil og tablet.
Gå i banken når du vil, og hvor du vil. Med mobilbanken får du nem adgang til din økonomi på både mobil og tablet.
Du får alle mobilbankens funktioner, uanset om du går i banken på din mobil eller tablet. Men appen vises lidt forskelligt. På en iPad lægger appen sig ned – så du kan læse i bredformat.
Læs mere om mobilbanken
Sådan får du Danske Banks mobilbank på din tablet
1. Hent appen ”Mobilbank DK” til din tablet
2. Tilmeld i netbanken
I Danske Netbank kan du tilmelde din mobilbank under menupunktet Mobile tjenester - så får du en servicekode, som du skal bruge når du logger på mobilbanken på din tablet.
Appen findes i App Store og Google Play.
Du logger på med fingeraftryk eller servicekode – og bruger NemID til godkendelse af betalinger og overførsler.
Til at beskytte kommunikationen mellem din tablet og vores server bruger vi SSL, som er det mest almindelige sikkerhedssystem på internettet.
Derudover kan du højst taste en forkert servicekode tre gange – herefter spærres adgangen. Du kan få adgang igen ved at logge på netbanken med dit NemID, og ophæve Spærringen.
Hvis du mister din tablet og/eller har mistanke om, at nogen har opsnappet din servicekode eller dit NemID-nøglekort, skal du ringe til os med det samme på 70 105 501.
1) Indtast dit CPR-nummer eller dit 9-cifrede NemID-nummer – næste gang du logger på, kan du nøjes med at bruge din 4-cifrede servicekode.
2) Tast din 4-cifrede servicekode. Kan du ikke huske din servicekode, så finder du den i netbanken under ”Mobile tjenester”.
3) Klik på ’Log på’-knappen.