Bestil kodeviser og kodeoplæser

Er din kodeviser eller kodeoplæser defekt eller har du mistet den, kan du bestille en ny.

Bemærk, du kan kun have enten en aktiv MitID kodeviser eller en aktiv MitID kodeoplæser. Har du allerede en aktiv MitID kodeviser eller -kodeoplæser, kan du kun bestille en ny, hvis du spærrer den gamle først.

 

  • Henvend dig i Borgerservice

    Du har mulighed for at henvende dig i Borgerservice for at hente din MitID kodeviser, -kodeoplæser eller -chip.

    Det er vigtigt, at du medbringer billed-ID – f.eks. dit pas eller kørekort, så Borgerservice kan bekræfte din identitet.
    Husk, at du skal bestille tid i dit Borgerservicecenter.

Kontakt os

Hovednummer

70 123 456
  • Pr. 1. juli ændrer vi vores service, så vi på hverdage mellem kl. 21-09 og i weekender og helligdage, mellem kl. 16-10 primært kan kontaktes, hvis du har behov for spærring eller mistanke om svindel.

    Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

Teknisk support til netbank:

70 105 501
Man-tors: 08.00 - 21.00
Fredag:     08.00 - 18.00
Lørdag:     10.00 - 18.00
Søndag:    10.00 - 21.00

Bliv kunde:

70 10 17 08

  • Ring til os

    Hovednummer

    70 123 456
    • Pr. 1. juli ændrer vi vores service, så vi på hverdage mellem kl. 21-09 og i weekender og helligdage, mellem kl. 16-10 primært kan kontaktes, hvis du har behov for spærring eller mistanke om svindel.

      Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

    Teknisk support til netbank:

    70 105 501
    Man-tors: 08.00 - 21.00
    Fredag:     08.00 - 18.00
    Lørdag:     10.00 - 18.00
    Søndag:    10.00 - 21.00

    Bliv kunde:

    70 10 17 08

  • Find os

    Find afdeling eller Hæveautomat

  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.