Bestil kodeviser og kodeoplæser

Er din kodeviser eller kodeoplæser defekt eller har du mistet den, kan du bestille en ny.

Bemærk, du kan kun have enten en aktiv MitID kodeviser eller en aktiv MitID kodeoplæser. Har du allerede en aktiv MitID kodeviser eller -kodeoplæser, kan du kun bestille en ny, hvis du spærrer den gamle først.

 

  • Henvend dig i Borgerservice

    Du har mulighed for at henvende dig i Borgerservice for at hente din MitID kodeviser, -kodeoplæser eller -chip.

    Det er vigtigt, at du medbringer billed-ID – f.eks. dit pas eller kørekort, så Borgerservice kan bekræfte din identitet.
    Husk, at du skal bestille tid i dit Borgerservicecenter.

Kontakt 

Vores supportteam sidder parat til at chatte med dig. Hvis du har spørgsmål om MitID, dine personlige konti, lån eller lignende, skal du i stedet ringe til os.


KundeserviceHverdage kl. 9 – 21
Weekend og helligdage 10-16
Teknisk supportHverdage kl. 9 – 21
Weekend og helligdage 10-16
  • Find os

    Find afdeling eller Hæveautomat

  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os

    Send besked

    Er du kunde, kan du sende en besked til os direkte i mobil- og netbanken. Se hvordan

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare har et spørgsmål.

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.