Spær MitID app, kodeviser og -oplæser

Har du mistet en mobil eller tablet med din MitID app, din kodeviser eller -oplæser?
Hvis du mister et MitID identifikationsmiddel, eller tror, at det bliver misbrugt, skal du spærre eller slette det.

 

  • Spær indentifikationsmiddel

    Du kan spærre et MitID identifikationsmidler, hvis du mister det. Når du er logget på MitID.dk, kan du se oversigten over dine MitID identifikationsmidler på din profilside. Her kan du spærre, bestille og genaktivere MitID identifikationsmidler.

    Du kan også spærre et MitID identifikationsmiddel uden at logge på. Det kan du bruge, hvis du har mistet dit eneste identifikationsmiddel og ikke har mulighed for at logge på MitID.

    Sådan gør du

Kontakt 

Åbningstider.

Mandag - fredag kl. 9-21 Weekend og helligdage kl. 10-16


Du kan gøre det meste selv via mobil- eller netbank. Find hjælp
Kundeservice
Chat for kunder
Log på med dit MitID. Så kan du skrive spørgsmål til din personlige økonomi, konti, lån m.m. Chat for alle
Hvis du ikke er kunde eller blot har spørgsmål af generel karakter.
Find svar
  • Find os

    Find rådgivningscenter, åbningstid og hæveautomat

    Når åbningsdagen ligger på en helligdag eller bank-lukkedag

  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os

    Send besked

    Er du kunde, kan du sende en besked til os direkte i mobil- og netbanken. Se hvordan

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare har et spørgsmål.

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.

Indholdet hentes
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.