Kom i gang med MitID

  • Kom i gang med MitID app

    MitID er først og fremmest en app til smartphone og tablet. Hvis ikke du har mulighed for at bruge MitID appen, kan du vælge MitID kodeviser eller MitID kodeoplæser.

    Du kan have op til 3 aktive MitID apps, f.eks. på din private mobiltelefon, din arbejdsmobiltelefon og din tablet.

    Læs mere om MitID app på MitID.dk

    Download MitID app til mobil eller tablet og kom i gang med det samme.

    App Store
    Google Play

     

  • Tekniske krav til MitID app

    Der er få, enkle krav til din computer, mobiltelefon og tablet, når du skal bruge MitID.
    Det betyder, at lever din mobiltelefon eller tablet ikke op til de tekniske krav, kan du ikke hente og bruge MitID app på den pågældende enhed.
    Se de tekniske krav for at kunne bruge MitID på MitID.dk

    Alternative muligheder

    • Har du en anden mobil eller tablet liggende, der lever op til de tekniske krav, kan du vælge at hente MitID appen til den.
    • Har en anden i din familie en mobil eller tablet, som lever op til de tekniske krav for MitID appen, kan du tilknyttes som ekstra bruger af appen på den enhed. - se hvordan.
    • Du kan bestille en MitID kodeviser eller-oplæser.

Kontakt 

Kundeservice

+45 70 123 456
  • Åbningstider Kontakt os hele døgnet

    På hverdage mellem kl. 21 og 09 samt i weekender og på helligdage mellem kl. 16 og 10 besvarer vi primært henvendelser vedrørende spærring af kort og mistanke om svindel.

    Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

Teknisk support til mobil- og netbank

+45 70 105 501
Man-torsdag:                      09.00 - 21.00
Fredag:                                  09.00 - 18.00
Weekend og helligdage:  10.00 - 16.00



Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed.

  • Ring til os

    Kundeservice

    +45 70 123 456
    • Åbningstider Kontakt os hele døgnet

      På hverdage mellem kl. 21 og 09 samt i weekender og på helligdage mellem kl. 16 og 10 besvarer vi primært henvendelser vedrørende spærring af kort og mistanke om svindel.

      Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

    Teknisk support til mobil- og netbank

    +45 70 105 501
    Man-torsdag:                      09.00 - 21.00
    Fredag:                                  09.00 - 18.00
    Weekend og helligdage:  10.00 - 16.00



    Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed.

  • Find os

    Find afdeling eller Hæveautomat

  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.