Ingen notifikation ved anmodninger i MitID app

Hvorfor får man ingen notifikationer i MitID appen?
Vær opmærksom på, at til forskel fra NemID nøgleapp får du ingen notifikation, hvor du kan åbne appen automatisk. Det er for at minimere risikoen for, at du godkender en handling, som du ikke selv har startet. Derfor skal du selv gå ind og åbne MitID appen, når du vil godkende med MitID. På den måde styrkes sikkerheden. Du kan læse mere på MitID.dk

Kontakt os

Hovednummer

70 123 456
  • Åbningstider Kontakt os hele døgnet

Teknisk support til netbank:

70 105 501
Man-tors: 08.00 - 21.00
Fredag:     08.00 - 18.00
Lørdag:     10.00 - 18.00

Spær dit kort:

70 20 70 20

Bliv kunde:

70 10 17 08

  • Ring til os
  • Find os

    Find afdeling eller Hæveautomat

  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os