Log på Danske Netpost
Netpost er kun til dig, der ikke har netbank

Har du ikke Danske Netbank eller har du aldrig haft e-Boks, kan du i Danske Netpost få adgang til alle de breve og dokumenter, som banken sender elektronisk. Det er f.eks. kontoudskrifter, betalingsoversigter, årsopgørelser og aftalevilkår. 

Du skal ikke have nogen speciel aftale for at logge på Danske Netpost og det koster ikke noget at logge på Danske Netpost.

Se, hvordan du logger på Danske Netpost og ser dine elektroniske udskrifter og post fra banken.

 

  • Log på Netpost

    Som bruger-id kan du bruge dit cpr-nummer eller et af dine kontonumre. Hvis du logger på med kontonummer, skal det være en af dine egne konti oprettet på dit cpr-nummer.

    Service koden er den 4 cifrede kode du har modtaget fra banken da dit engagement i banken blev oprettet. Hvis du ikke har en servicekode eller ikke kan huske den, så kan du bestille en ny servicekode i din afdeling eller ved at ringe til os på 70 123 456.

    Sådan logger du på Netpost
    • Gå ind på www.danskebank.dk.
    • Vælg 'Log på'  Netpost.
    • Indtast dit cpr-nummer eller kontonummer og din servicekode og tryk på 'OK'.
    • Nu har du adgang til din digitale post.

    Du logger ud af Danske Netpost ved at trykke på 'Log af' eller ved at lukke vinduet øverst i højre hjørne på krydset.

    Bemærk. Det er kun dine egne konti, du kan bruge til at logge på med. Det vil sige, at kontonummeret skal være oprettet på dit cpr-nummer alene og det kan dermed ikke være en fælleskonto eller en erhvervskonto.
  • Fejl i cpr-nr og servicekode

    Der kan være forskellige årsager til, at du får fejl ved log-on til Danske Netpost.

    • Der er fejl i det indtastede cpr-nummer. Husk det skal være uden bindestreg.
    • Det indtastede kontonummer er ikke oprettet på dit cpr-nummer alene og må dermed ikke være en fælleskonto eller en erhvervskonto.
    • Den servicekode du taster er ikke korrekt.
    • Din servicekode er blevet spærret.

    Hvis du ikke kan logge på Danske Netpost, kan du altid bestille en ny servicekode.

  • Servicekode til Netpost

    For at logge på Danske Netpost, skal du bruge dit CPR-nummer eller kontonummer og en fire-cifret servicekode.

    Servicekoden bestiller du i en af vores afdelinger eller ved at ringe til os på 70 123 456.

    Er din servicekode spærret, kan du bestille en ny i en af vores afdelinger eller ved at ringe til os på 70 123 456.

  • Fejl efter log on

    Forsøger du at logge på Netpost og får en blank side eller fejlmeddelelsen 'Fejl i browser indstillinger', skyldes det oftest, at sikkerhedsindstillingerne i din browser blokerer for indhold fra vores hjemmeside.

    Problemet kan normalt løses ved at ændre på nogle indstillinger i din browser.
    For at sikre at du får løst problemet, bedes du venligst ringe til Teknisk support, så vi kan gennemgå indstillingerne sammen med dig.

Kontakt 

Kundeservice

+45 70 123 456
  • Åbningstider Kontakt os hele døgnet

    På hverdage mellem kl. 21 og 09 samt i weekender og på helligdage mellem kl. 16 og 10 besvarer vi primært henvendelser vedrørende spærring af kort og mistanke om svindel.

    Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

Teknisk support til mobil- og netbank

+45 70 105 501
Man-torsdag:                      09.00 - 21.00
Fredag:                                  09.00 - 18.00
Weekend og helligdage:  10.00 - 16.00



Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed.

  • Ring til os

    Kundeservice

    +45 70 123 456
    • Åbningstider Kontakt os hele døgnet

      På hverdage mellem kl. 21 og 09 samt i weekender og på helligdage mellem kl. 16 og 10 besvarer vi primært henvendelser vedrørende spærring af kort og mistanke om svindel.

      Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

    Teknisk support til mobil- og netbank

    +45 70 105 501
    Man-torsdag:                      09.00 - 21.00
    Fredag:                                  09.00 - 18.00
    Weekend og helligdage:  10.00 - 16.00



    Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed.

  • Find os

    Find afdeling eller Hæveautomat

  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os

    Send besked

    Er du kunde, kan du sende en besked til os direkte i mobil- og netbanken. Se hvordan

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare har et spørgsmål.

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.