Log på Danske Netpost
Netpost er kun til dig, der ikke har netbank
Har du ikke Danske Netbank eller har du aldrig haft e-Boks, kan du i Danske Netpost få adgang til alle de breve og dokumenter, som banken sender elektronisk. Det er f.eks. kontoudskrifter, betalingsoversigter, årsopgørelser og aftalevilkår.
Du skal ikke have nogen speciel aftale for at logge på Danske Netpost og det koster ikke noget at logge på Danske Netpost.
Se, hvordan du logger på Danske Netpost og ser dine elektroniske udskrifter og post fra banken.
-
Log på Netpost
Som bruger-id kan du bruge dit cpr-nummer eller et af dine kontonumre. Hvis du logger på med kontonummer, skal det være en af dine egne konti oprettet på dit cpr-nummer.
Service koden er den 4 cifrede kode du har modtaget fra banken da dit engagement i banken blev oprettet. Hvis du ikke har en servicekode eller ikke kan huske den, kan du selv bestille en ny servicekode eller ringe til os.
Sådan logger du på Netpost- Gå ind på www.danskebank.dk.
- Vælg 'Log på' Netpost.
- Indtast dit cpr-nummer eller kontonummer og din servicekode og tryk på 'OK'.
- Nu har du adgang til din digitale post.
Du logger ud af Danske Netpost ved at trykke på 'Log af' eller ved at lukke vinduet øverst i højre hjørne på krydset.
Bemærk. Det er kun dine egne konti, du kan bruge til at logge på med. Det vil sige, at kontonummeret skal være oprettet på dit cpr-nummer alene og det kan dermed ikke være en fælleskonto eller en erhvervskonto. -
Fejl i cpr-nr og servicekode
Der kan være forskellige årsager til, at du får fejl ved log-on til Danske Netpost.
- Der er fejl i det indtastede cpr-nummer. Husk det skal være uden bindestreg.
- Det indtastede kontonummer er ikke oprettet på dit cpr-nummer alene og må dermed ikke være en fælleskonto eller en erhvervskonto.
- Den servicekode du taster er ikke korrekt.
- Din servicekode er blevet spærret.
Hvis du ikke kan logge på Danske Netpost, kan du altid bestille en ny servicekode.
-
Servicekode til Netpost
For at logge på Danske Netpost, skal du bruge dit CPR-nummer eller kontonummer og en fire-cifret servicekode.
Har du glemt din servicekode eller er den spærret, kan du selv bestille en ny.
Se, hvordan du bestiller en ny servicekode. -
Fejl efter log on
Forsøger du at logge på Netpost og får en blank side eller fejlmeddelelsen 'Fejl i browser indstillinger', skyldes det oftest, at sikkerhedsindstillingerne i din browser blokerer for indhold fra vores hjemmeside.
Problemet kan normalt løses ved at ændre på nogle indstillinger i din browser.
For at sikre at du får løst problemet, bedes du venligst ringe til Teknisk support, så vi kan gennemgå indstillingerne sammen med dig.