Få nemt og hurtigt hjælp via vores digitale løsninger

I din mobil- og netbank kan du let og hurtigt finde svar på mange spørgsmål om din økonomi. Det gælder uanset, om du er hjemme eller på farten eller hvornår på døgnet, du ønsker svar. Se nedenfor, hvordan du selv let finder svar på de typiske spørgsmål, som vores kunder stiller.

Se din saldo

Tjek let din saldo i vores mobil- eller netbank – sådan gør du:

Se saldo i din mobilbank
Se saldo i din netbank



Opret ny konto

Du kan selv let oprette en ny konto i din netbank. Sådan gør du:

Opret ny konto i netbanken



Genbestil dit kort

Har du mistet dit kort, kan du selv genbestille det i din mobilbank eller netbank. Sådan gør du:

Genbestil dit kort i mobil- eller netbanken

 

Styr på dine betalingsserviceaftaler

Du kan let rette, slette eller afvise dine betalingsaftaler i din netbank. Sådan gør du: 

Slet en Betalingsserviceaftale i netbanken
Afvis en betaling i Betalingsservice i netbanken
Ret en Betalingsserviceaftale i netbanken

 Se din pinkode

Har du glemt pinkoden til dit betalingskort, kan du hurtigt se den i mobilbanken. Det gælder også, hvis du har bestilt et helt nyt kort. Sådan gør du: 

Se din pinkode i mobilbanken


 

 

Har du ikke en mobilbank eller netbank?

 

Kom godt i gang


Gode digitale værktøjer til din øknomi

  • Med mobilbanken har du altid din økonomi ved hånden. Du kan bl.a. tjekke saldo, betale regninger og overføre penge - og du kan spærre dit kort hurtigt, hvis du mister det, ligesom du kan genåbne det, hvis det dukker op igen.

    Læs mere om mobilbanken
    - eller hent den direkte i AppStore eller Google Play