Få nemt og hurtigt hjælp via vores digitale løsninger
I din mobil- og netbank kan du let og hurtigt finde svar på mange spørgsmål om din økonomi. Det gælder uanset, om du er hjemme eller på farten eller hvornår på døgnet, du ønsker svar. Se nedenfor, hvordan du selv let finder svar på de typiske spørgsmål, som vores kunder stiller.
Se din saldo
Tjek let din saldo i vores mobil- eller netbank – sådan gør du:
Opret ny konto
Du kan selv nemt og hurtigt oprette en ny konto i din mobil- og netbank. Sådan gør du:
Opret ny konto i mobilbanken
Opret ny konto i netbanken
Genbestil dit kort
Har du mistet dit kort, kan du selv genbestille det i din mobil- og netbank. Sådan gør du:
Styr på dine betalingsserviceaftaler
Du kan let rette, slette eller afvise dine betalingsaftaler i din netbank. Sådan gør du:
Slet en Betalingsserviceaftale i netbanken
Afvis en betaling i Betalingsservice i netbanken
Ret en Betalingsserviceaftale i netbanken
Se din pinkode
Har du glemt pinkoden til dit betalingskort, kan du hurtigt se den i mobilbanken. Det gælder også, hvis du har bestilt et helt nyt kort. Sådan gør du:
Se din pinkode i mobilbanken

Har du ikke en mobilbank eller netbank?