Hvornår skal mit FlexLån® rentetilpasses

Da du oprettede dit FlexLån®, valgte du at lægge renten fast i en periode på mellem 1 og 10 år. Dit lån bliver derfor tilpasset, når den aktuelle periode udløber. 

  • Se tidspunkt i netbank

    Du kan se, hvornår dit lån næste gang bliver tilpasset i Danske Netbank under 'Realkreditlån'. Her finder du også din aktuelle rente.

    Sådan gør du

    Her kan du blandt andet beregne omlægning af lån, oprette andre lån og foretage beregninger på dem.
  • Se tidspunkt i mobilbank

    Du kan se, hvornår dit lån næste gang bliver rentetilpasset i din mobilbank. Her finder du en oversigt over dine realkreditlån i Realkredit Danmark og du kan se alle detaljer om lånene.

    Sådan gør du

    • Log på mobilbank.
    • Vælg ’Se alle konti, lån og kort’.
    • Scroll ned på siden til punktet ’Se dine lån i Realkredit Danmark’ og klik på linket.
    • Du har nu en oversigt over din ejendom(me) med lån i Realkredit Danmark.
    • Tryk på det lån som du vil se detaljer på og rul ned på siden, hvor datoen for næste tilpasning af renten fremgår.

    På siden har du også mulighed for at beregne på ændring af dit FlexLån® til en anden type end den som lånet har i dag.

Kontakt 

Kundeservice

+45 70 123 456
  • Åbningstider Kontakt os hele døgnet

    På hverdage mellem kl. 21 og 09 samt i weekender og på helligdage mellem kl. 16 og 10 besvarer vi primært henvendelser vedrørende spærring af kort og mistanke om svindel.

    Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

Teknisk support til mobil- og netbank

+45 70 105 501
Man-torsdag:                      09.00 - 21.00
Fredag:                                  09.00 - 18.00
Weekend og helligdage:  10.00 - 16.00



Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed.

  • Ring til os

    Kundeservice

    +45 70 123 456
    • Åbningstider Kontakt os hele døgnet

      På hverdage mellem kl. 21 og 09 samt i weekender og på helligdage mellem kl. 16 og 10 besvarer vi primært henvendelser vedrørende spærring af kort og mistanke om svindel.

      Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

    Teknisk support til mobil- og netbank

    +45 70 105 501
    Man-torsdag:                      09.00 - 21.00
    Fredag:                                  09.00 - 18.00
    Weekend og helligdage:  10.00 - 16.00



    Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed.

  • Find os

    Find afdeling eller Hæveautomat

  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.