Oprettelse af lån og kredit

  • Ansøg om midlertidtigt overtræk

    Har du et akut behov for ekstra midler, kan et midlertidigt overtræk måske være en mulighed for dig. Du kan ansøge om et midlertidigt overtræk i din netbank, via din filial eller du kan ringe til os.

    Sådan gør du:

    • Log på netbank.
    • Vælg den konto på kontooverblikket, hvor du ønsker et midlertidigt overtræk
    • Klik på fanebladet "Vilkår"
    • Følg instruktionerne på skærmen.
    • Afslut ved at trykke 'Ansøg'.

     

    Bemærk:

    Ekspeditionstid. Når du har afgivet information og ønsker til det midlertidige overtræk, behandler vi din ansøgnings straks, og du vil modtage svar i løbet af få minutter.
    Digital underskrift. Kan vi godkende din ansøgning, sender vi en aftale, som du skal underskrive i netbanken. Når aftalen er underskrevet, vil ændringen træde i kraft med det samme.

  • Ansøg om lån eller kredit

    Har du brug for lidt ekstra midler, kan et lån måske være en mulighed for dig. I din netbank kan du døgnet rundt ansøge om et lån.

    Sådan gør du:

    • Log på netbank.
    • Klik på ”Lån” og under 'Lån og kredit, Vælg ”Nyt lån eller ny kredit”
    • Klik på 'Læs mere' ved den lånetype du ønsker at ansøge om.
    • Klik på den grønne knap 'Ansøg'.
    • Følg instruktionerne på skærmen.
    • Udfyld felterne markeret med '*' og tryk næste de første 4 step i ansøgningen.
    • Afslut ved at trykke 'Ansøg'.

     

    Bemærk:

    Ekspeditionstid. Når du har afgivet information og ønsker til kreditten, behandler vi din ansøgnings straks, og du får svar i løbet af få minutter. 
    Digital underskrift.Kan vi godkende din ansøgning, sender vi en aftale, som du skal underskrive i netbanken. Når aftalen er underskrevet, vil ændringen træde i kraft med det samme.

    Du kan også ændre kreditten på dit kreditkort i netbanken.

  • Forberedelse

    Når du ønsker at få et lån eller en kredit, vil vi som hovedregel bede om at se

    • din årsopgørelse
    • en budgetoversigt
    • de sidste 3 måneders lønsedler.

    Vi bruger oplysningerne til at få et overblik over din økonomi i forhold til størrelsen af det lån eller den kredit, du gerne vil have.

Kontakt os

Kundeservice

+45 70 123 456
  • Åbningstider Kontakt os hele døgnet

    På hverdage mellem kl. 21 og 09 samt i weekender og på helligdage mellem kl. 16 og 10 besvarer vi primært henvendelser vedrørende spærring af kort og mistanke om svindel.

    Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

Teknisk support til mobil- og netbank

+45 70 105 501
Man-torsdag:                      09.00 - 21.00
Fredag:                                  09.00 - 18.00
Weekend og helligdage:  10.00 - 16.00



Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed.

  • Ring til os

    Kundeservice

    +45 70 123 456
    • Åbningstider Kontakt os hele døgnet

      På hverdage mellem kl. 21 og 09 samt i weekender og på helligdage mellem kl. 16 og 10 besvarer vi primært henvendelser vedrørende spærring af kort og mistanke om svindel.

      Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

    Teknisk support til mobil- og netbank

    +45 70 105 501
    Man-torsdag:                      09.00 - 21.00
    Fredag:                                  09.00 - 18.00
    Weekend og helligdage:  10.00 - 16.00



    Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed.

  • Find os

    Find afdeling eller Hæveautomat

  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.