Oprettelse af lån og kredit

  • Ansøg om midlertidtigt overtræk

    Har du et akut behov for ekstra midler, kan et midlertidigt overtræk måske være en mulighed for dig. Du kan ansøge om et midlertidigt overtræk i din netbank, via din filial eller du kan ringe til os.

    Sådan gør du:

    • Log på netbank.
    • Vælg den konto på kontooverblikket, hvor du ønsker et midlertidigt overtræk
    • Klik på fanebladet "Vilkår"
    • Følg instruktionerne på skærmen.
    • Afslut ved at trykke 'Ansøg'.

     

    Bemærk:

    Ekspeditionstid. Når du har afgivet information og ønsker til det midlertidige overtræk, behandler vi din ansøgnings straks, og du vil modtage svar i løbet af få minutter.
    Digital underskrift. Kan vi godkende din ansøgning, sender vi en aftale, som du skal underskrive i netbanken. Når aftalen er underskrevet, vil ændringen træde i kraft med det samme.

  • Ansøg om lån eller kredit

    Har du brug for lidt ekstra midler, kan et lån måske være en mulighed for dig. I din netbank kan du døgnet rundt ansøge om et lån.

    Sådan gør du:

    • Log på netbank.
    • Klik på ”Lån” og under 'Lån og kredit, Vælg ”Nyt lån eller ny kredit”
    • Klik på 'Læs mere' ved den lånetype du ønsker at ansøge om.
    • Klik på den grønne knap 'Ansøg'.
    • Følg instruktionerne på skærmen.
    • Udfyld felterne markeret med '*' og tryk næste de første 4 step i ansøgningen.
    • Afslut ved at trykke 'Ansøg'.

     

    Bemærk:

    Ekspeditionstid. Når du har afgivet information og ønsker til kreditten, behandler vi din ansøgnings straks, og du får svar i løbet af få minutter. 
    Digital underskrift.Kan vi godkende din ansøgning, sender vi en aftale, som du skal underskrive i netbanken. Når aftalen er underskrevet, vil ændringen træde i kraft med det samme.

    Du kan også ændre kreditten på dit kreditkort i netbanken.

  • Forberedelse

    Når du ønsker at få et lån eller en kredit, vil vi som hovedregel bede om at se

    • din årsopgørelse
    • en budgetoversigt
    • de sidste 3 måneders lønsedler.

    Vi bruger oplysningerne til at få et overblik over din økonomi i forhold til størrelsen af det lån eller den kredit, du gerne vil have.

Kontakt 

Vores supportteam sidder parat til at chatte med dig. Hvis du har spørgsmål om MitID, dine personlige konti, lån eller lignende, skal du i stedet ringe til os.


KundeserviceHverdage kl. 9 – 21
Weekend og helligdage 10-16
Teknisk supportHverdage kl. 9 – 21
Weekend og helligdage 10-16
  • Find os

    Find afdeling eller Hæveautomat

  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os

    Send besked

    Er du kunde, kan du sende en besked til os direkte i mobil- og netbanken. Se hvordan

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare har et spørgsmål.

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.