Den 1. oktober 2017 bliver MobilePay et selvstændigt selskab. Det skyldes, at MobilePay ikke længere skal levere løsninger til én virksomhed (Danske Bank), men til de mere end 60 banker i Danmark, der også tilbyder deres kunder MobilePay.

MobilePay er fortsat ejet af Danske Bank, men det nye selskab fungerer som en selvstændig finansiel virksomhed – adskilt fra Danske Bank.

Hvad betyder det for dig?
Det har ingen praktisk betydning, når du bruger apps fra MobilePay.  Alligevel er der tre ting, du bør vide:

  • De forskellige apps får nyt design.
  • Kontooplysninger om betalinger via MobilePay bliver mere fyldestgørende.
  • Du skal fortsat kontakte MobilePay, hvis du har brug for support.

Derudover skal du selvfølgelig også sørge for at opdatere dine apps fra MobilePay.

Nyt design, samme app
MobilePay-appen får nyt design i dagene omkring den 25. september. Der er ingen ændringer i måden, appen virker på. Funktionerne og brugervenligheden vil være præcis den samme som i da

MyShop er henvendt til erhvervskunder.


Mere fyldestgørende information om betalinger

I dag er det kun Danske Bank-kunder, der på deres konti helt præcist kan se, hvad deres MobilePay-betalinger er gået til. Denne service vil nu gradvist blive udrullet til at gælde alle 3,6 mio. brugere af MobilePay fordelt på mere end 60 banker.

Kontakt MobilePay, hvis du får brug for support
Har du brug for hjælp til MobilePay, skal du kontakte MobilePay på 45 144 447 eller på support@mobilepay.dk.c

Her fra Danske Bank ønsker vi MobilePay et stort tillykke med den store succes og nye status som selvstændig virksomhed. Vi glæder os til at opleve endnu flere innovative løsninger fra MobilePay!

Mobilepay