Bestil net- og mobilbank

Få hjælp til at bestille netbank og downloade mobilbank. For at bruge net- og mobilbanken skal du være kunde i Danske Bank

  • Bestil Danske Netbank online

    Hvis du er kunde i Danske Bank, kan du bestille netbank online.

    Klik her for at bestille Danske Netbank

    Efter du har bestilt
    Har du allerede et aktivt MitID og er korrekt legitimeret i banken, kan du senest efter 1-3 hverdage logge på og underskrive ’Aftale om online adgang’.

    Vær opmærksom på, at du skal have et MitID, før du kan bestille Danske Netbank. 
    Har du ikke allerede et MitID? Læs om dine muligheder for at bestille på MitID.dk.

    Bemærk
    Du kan kun bestille Danske Netbank, hvis du er kunde i Danske Bank. Bliv kunde.

  • Download mobilbank

    Få mobilbank

    Bemærk, for at få mobilbank skal du have en konto i Danske Bank og netbank.

    Sådan gør du
    1. Først skal du tilmelde dig mobilbank i din netbank under 'Mobile tjenester'. Når du er tilmeldt, får du med det samme vist en 4-cifret servicekode, som du skal bruge til at logge på mobilbank-appen. Servicekoden er din personlige kode, som du aldrig må give til andre. Se hvordan du tilmelder dig mobilbank i netbanken.
    2. Herefter kan du hente appen i App Store og Google Play. Søg på ”Mobilbank DK”.

    Download mobilbank til både mobil og tablet.

    66174618-00090249-e5215686
    Se, hvordan du downloader mobilbanken. (0:58)

    Husk mobilbanken kan være registeret på op til tre enheder.

    Sådan gør du

    Få hjælp til at logge på mobilbanken første gang

     

     

     

Kontakt 

Kundeservice

+45 70 123 456
  • Åbningstider Kontakt os hele døgnet

    På hverdage mellem kl. 21 og 09 samt i weekender og på helligdage mellem kl. 16 og 10 besvarer vi primært henvendelser vedrørende spærring af kort og mistanke om svindel.

    Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

Teknisk support til mobil- og netbank

+45 70 105 501
Man-torsdag:                      09.00 - 21.00
Fredag:                                  09.00 - 18.00
Weekend og helligdage:  10.00 - 16.00



Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed.

  • Ring til os

    Kundeservice

    +45 70 123 456
    • Åbningstider Kontakt os hele døgnet

      På hverdage mellem kl. 21 og 09 samt i weekender og på helligdage mellem kl. 16 og 10 besvarer vi primært henvendelser vedrørende spærring af kort og mistanke om svindel.

      Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

    Teknisk support til mobil- og netbank

    +45 70 105 501
    Man-torsdag:                      09.00 - 21.00
    Fredag:                                  09.00 - 18.00
    Weekend og helligdage:  10.00 - 16.00



    Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed.

  • Find os

    Find afdeling eller Hæveautomat

  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os

    Send besked

    Er du kunde, kan du sende en besked til os direkte i mobil- og netbanken. Se hvordan

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare har et spørgsmål.

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.