Del

Ny mobilbank: Sådan kommer du godt i gang!

70 procent af vores mobilbankbrugere har allerede taget den nye mobilbank til sig. Hører du til de sidste 30 procent – eller vil du gerne have et par praktiske tips til den nye app – så læs med her…

Har du ikke allerede hentet din nye mobilbank i App Store eller Google Play, så gør det i dag og få glæde af en masse nye og praktiske funktioner. Med din nye app får du nemlig en masse helt nye muligheder, som gør det nemmere at ordne din økonomi:

  • Se din betalingskonti fra andre banker.
  • Underskriv dine aftaler digitalt.
  • Tilpas forsiden til dine behov.
  • Brug servicekode i stedet for NemID til både log-on og godkendelser.
  • Bestil lommepenge-app og opsparingskonti til dine børn.
  • Ansøg om forbrugslån.
  • Beregn omlægning af FlexLån® ud fra dagsaktuelle renter.
  • Se og rediger dine personoplysninger.
  • Se kontobevægelser 25 måneder tilbage i tid.

.... Og en hel masse andet godt.

 

Der er mange flere spændende ting under udvikling, som du kan glæde dig til. Enkelte funktioner fra den gamle app er endnu ikke på plads i den nye – men de er på trapperne! 


Hent appen "NY mobilbank DK"

Start med at hente appen ’NY Mobilbank DK’  i AppStore eller Google Play.


iPhone
      
Android

4 praktiske tips, mange ikke kender (endnu)

  • De tre prikker i øverste højre hjørne er genvejen til meget godt: Når du trykker på prikkerne, kommer du frem til menuer, hvor en masse nye muligheder åbner sig.

     

  • Se valutakurser uden at logge på: På log-on-skærmen – altså før du logger på – trykker du på de tre prikker i øverste højre hjørne. Så kommer valuta frem som en af valgmulighederne. 

     

  • Søg i dine transaktioner: Du kan søge på beløb, ord, navne osv. Det gør du ved at gå ind på din konto og finde luppen i øverste højre hjørne. 

     

  • Lyseblå tekst betyder ”tryk på mig”: Hvis teksten er lyseblå, betyder det, at du kan trykke på den for at komme videre eller gøre noget.

Vil du have hjælp til din nye mobilbank?


  • Du kan læse de oftest stillede spørgsmål og svar på mobilbank siden

     

  • Har du mere tekniske spørgsmål, så ring til vores supportere på 70 105 501.

     

  • Se videoer om, hvordan du bruger den nye mobilbank . Se videoer

     

  • Mangler du din personlige servicekode til mobilbanken, så finder du den i din netbank under ”Mobile tjenester”.

     

  • Har du generel feedback til den nye app, så skriv til os via den indbyggede feedback-funktion. Den finder du under ”Mere” i menulinjen nederst. Din besked går direkte til et særligt team, der indsamler og bearbejder al feedback.

Vi er klar til at hjælpe dig godt i gang – over hele landet!

Vil du gerne have en introduktion til den nye mobilbank, så kom forbi en mobilbank-cafe, eller tilmeld dig et kursus i din lokale afdeling. Alle er velkomne til arrangementerne, og det er helt gratis.

Læs mere og tilmeld dig her

På gensyn i din nye mobilbank!

Andre har også set


Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.