Gem beløbsmodtager i udlandet

Du har mulighed for at gemme dine faste betalingsmodtagere i udlandet. Du undgår dermed at skulle indtaste modtageroplysninger igen ved en ny betaling til samme modtager.

  • Gem beløbsmodtager i mobilbank

    Når du opretter nye udenlandske overførsler, har du mulighed for at gemme dine betalingsmodtagere.

    Sådan gør du
    • Log på mobilbank.
    • Tryk på 'Overfør' i menuen nederst på siden.
    • Vælg 'Til udlandet'
    • Tryk på 'En ny betalingsmodtager.' og vælg land – og følg derefter vejledningenpå skærmen.
    • Inden du godkender betalingen, vil du få mulighed for at gemme modtageren i Gemte modtagere.
  • Opret og gem beløbsmodtager i netbank

    I netbanken kan du oprette nye udenlandske betalingsmodtagere.

    Sådan gør du
    • Log på Danske Netbank
    • Klik på 'Betal og overfør' i topmenuen og under 'Faste beløbsmodtagere' vælg 'Se og ret faste beløbsmodtagere'.
    • Klik på 'ny udlandsmodtager' nederst på siden.
    • Udfyld felterne og klik 'OK'.
    • Godkend med dit MitID. 
    • Den faste beløbsmodtager er nu oprettet, og kan nu ses på oversigten over faste beløbsmodtagere.
  • Slet gemt beløbsmodtager i mobilbank

    I din mobilbank kan du selv slette en gemt beløbsmodtager i udlandet. 

    Sådan gør du

    • Log på mobilbank.
    • Tryk på 'Overfør' i menuen nederst på siden.
    • Vælg 'Til udlandet'.
    • Tryk på Rediger'
    • Marker den eller de beløbsmodtagere du ønsker at slette.
    • Godkend ved at trykke på 'Ja'.
      Den gemte beløbsmodtager er nu slettet fra listen.
  • Slet gemt beløbsmodtager i netbanken

    Sådan gør du

    • Log på Danske Netbank
    • Klik på 'Betal og overfør' i topmenuen og under 'Faste beløbsmodtagere' vælg 'Se og ret faste beløbsmodtagere'.
    • Marker den beløbsmodtager du ønsker at slette og klik 'Slet'.  
      Den gemte beløbsmodtager er nu slettet , og vil ikke længere ses på oversigten over gemte beløbsmodtagere.

Kontakt 

Kundeservice

+45 70 123 456
  • Åbningstider Kontakt os hele døgnet

    På hverdage mellem kl. 21 og 09 samt i weekender og på helligdage mellem kl. 16 og 10 besvarer vi primært henvendelser vedrørende spærring af kort og mistanke om svindel.

    Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

Teknisk support til mobil- og netbank

+45 70 105 501
Man-torsdag:                      09.00 - 21.00
Fredag:                                  09.00 - 18.00
Weekend og helligdage:  10.00 - 16.00



Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed.

  • Ring til os

    Kundeservice

    +45 70 123 456
    • Åbningstider Kontakt os hele døgnet

      På hverdage mellem kl. 21 og 09 samt i weekender og på helligdage mellem kl. 16 og 10 besvarer vi primært henvendelser vedrørende spærring af kort og mistanke om svindel.

      Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

    Teknisk support til mobil- og netbank

    +45 70 105 501
    Man-torsdag:                      09.00 - 21.00
    Fredag:                                  09.00 - 18.00
    Weekend og helligdage:  10.00 - 16.00



    Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed.

  • Find os

    Find afdeling eller Hæveautomat

  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os

    Send besked

    Er du kunde, kan du sende en besked til os direkte i mobil- og netbanken. Se hvordan

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare har et spørgsmål.

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.