Gå til hovedindhold
  • Privat
  • Erhverv
  • Private Banking
  • LC&I
  • Andre sites
    Boligværktøj
    Foreninger
    danskebank.com
    Asset Management
    Unge og studerende
Danske Bank
  • Mit liv

    Bolig

    • Købe bolig
    • Eje bolig
    • Sælge bolig

    I gang med voksenlivet

    • Over 18 år
    • Studieliv
    • Flytte hjemmefra

    Arbejdsliv fra start til slut

    • Arbejdsløs
    • Første job
    • Nyt job
    • Pension

    Forandringer i familien

    • Barn på vej
    • Flytte sammen
    • Blive gift
    • Børnene flytter
    • Flytte til udlandet
    • Skilsmisse

    Sygdom og dødsfald

    • Alvorlig sygdom
    • Dødsfald i familien
  • Produkter

    Konti

    • Danske Konto
    • Børneopsparing
    • Alle konti

    Kort

    • Betalingsguiden
    • Mastercard Guld
    • Visa/Dankort
    • Alle kort

    Lån

    • Boliglån
    • Bil & forbrug

    Investering

    • Find den rette investering
    • Bliv klogere på investering
    • Ansvarlige investeringer
    • Alle produkter

    Pension

    • Ratepension
    • Livsforsikring
    • Alle produkter

    Forsikring

    • Forsikring af dig og dine ting
    • Alle forsikringer
  • Digitale værktøjer

    Beregn

    • Beregn låneomlægning
    • Hvad kan du købe bolig for?
    • Find ny bolig, du har råd til
    • Ejerboliglån
    • FlexLife®
    • Danske Bolig Fri
    • Andelsboliglån
    • Valuta

    Din digitale bank

    • Kom godt i gang
    • Netbank
    • Mobilbank
    • Mobilbank til tablet
    • Letbank
    • Lommepenge
    • Upload dokumenter
    • Upload dit ID
    • Digital Signering

    Mini-værktøjer

    • Tast-selv-service
    • Netpost
    • Danske Giro

    Andre apps & sites

    • Boligværktøj
    • Digitale betalingsmuligheder
    • MobilePay
    • Apple Pay
    • Google Pay
    • WeShare
    • June
  • Find hjælp
  • Bliv kunde
  • English

Privat

  • Netbank
  • Letbank
  • Netpost

Erhverv

  • District
  • Netbank Erhverv
  • MobilePay Business
  • OneTrader
  • Digital signering
  • Revisorportal
  • Corporate Expense Manager
  • English
  • Privat
  • Erhverv
  • Private Banking
  • LC&I
  • Boligværktøj
  • Foreninger
  • danskebank.com
  • Asset Management
  • Unge og studerende
  • Forside
  • Mit liv
    • Bolig

    • Købe bolig
    • Eje bolig
    • Sælge bolig
    • I gang med voksenlivet

    • Over 18 år
    • Studieliv
    • Flytte hjemmefra
    • Arbejdsliv fra start til slut

    • Arbejdsløs
    • Første job
    • Nyt job
    • Pension
    • Forandringer i familien

    • Barn på vej
    • Flytte sammen
    • Blive gift
    • Børnene flytter
    • Flytte til udlandet
    • Skilsmisse
    • Sygdom og dødsfald

    • Alvorlig sygdom
    • Dødsfald i familien
  • Produkter
    • Konti

    • Danske Konto
    • Børneopsparing
    • Alle konti
    • Kort

    • Betalingsguiden
    • Mastercard Guld
    • Visa/Dankort
    • Alle kort
    • Lån

    • Boliglån
    • Bil & forbrug
    • Investering

    • Find den rette investering
    • Bliv klogere på investering
    • Ansvarlige investeringer
    • Alle produkter
    • Pension

    • Ratepension
    • Livsforsikring
    • Alle produkter
    • Forsikring

    • Forsikring af dig og dine ting
    • Alle forsikringer
  • Digitale værktøjer
    • Beregn

    • Beregn låneomlægning
    • Hvad kan du købe bolig for?
    • Find ny bolig, du har råd til
    • Ejerboliglån
    • FlexLife®
    • Danske Bolig Fri
    • Andelsboliglån
    • Valuta
    • Din digitale bank

    • Kom godt i gang
    • Netbank
    • Mobilbank
    • Mobilbank til tablet
    • Letbank
    • Lommepenge
    • Upload dokumenter
    • Upload dit ID
    • Digital Signering
    • Mini-værktøjer

    • Tast-selv-service
    • Netpost
    • Danske Giro
    • Andre apps & sites

    • Boligværktøj
    • Digitale betalingsmuligheder
    • MobilePay
    • Apple Pay
    • Google Pay
    • WeShare
    • June
  • Find hjælp
  • Bliv kunde
  • Giv feedback
  • Ring til os

    Hovednummer

    +45 70 123 456
    • Kontakt os hele døgnet
    • Ventetider Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed.
    Teknisk support til Netbank
    70 105 501
    Man-torsdag 08.00 - 21.00
    Fredag 08.00 - 18.00
    Lørdag 10.00 - 18.00
    Søndag 10.00 - 21.00
    Spær dit kort
    70 20 70 20 Bliv kunde 70 10 17 08 Se flere kontaktnumre.
  • Find os
    Find afdeling eller hæveautomat
  • Book møde
  • 1
    News
    • Brug af MitID kodeviser er ændret, således at man nu skal indtaste 1.BrugerID -> 2.Engangskode fra kodeviser -> 3. Adgangskode.<
      Dette er gjort til forberedelse for snarlig understøttelse af 3DSecure for kodeviser/kodeoplæser.

    MitID Logon ved hjælp af Kodeviser/kodeoplæser

Tryk enter for at se alle resultater
Mest søgte sider
Log på NetbankValutaomregner MobilePayMasterCardBoliglånBillånMit IBAN-nummer
Find hjælp
MitID Valuta Betaling og overførsel Spær kort Se alle emner
Find nærmeste afdeling

Se kort
Mest søgte sider
Log på NetbankValutaomregner MobilePayMasterCardBoliglånBillånMit IBAN-nummer

Er du boligejer?

Vidste du, at du kan have mulighed for at låne billigt i din bolig? Eller vil du gerne  vide, hvornår du skal tænke på at omlægge dit lån?

Book møde

Hvornår skal du omlægge

Plej dit lån

Udnyt din friværdi

Lån billigt i din bolig

Bolig- og energiforbedringer

Indfri dine boligdrømme

Har du brug for et lån?

Har du friværdi i din bolig, kan du belåne boligen og bruge lånet til det, du vil.

Se vores lån

Spar 5.000 kr. på dit boligsalg

Skal du sælge indenfor et år? Så kan du få 5.000 kr. i rabat på salæret hos home. 

Bestil dit værdibevis

Beregn låneomlægning

Regn på dine muligheder for at omlægge dit realkreditlån.

Beregn omlægning

Lad os hjælpe dig med at få overblik over dine finansieringsmuligheder

Book møde

Beregn, hvad det koster at låne

Hvilken bolig har du?

Vælg boligtype
Ejerbolig
Andelsbolig

Brug for et lån?

Få overblik over de lån, vi tilbyder til ejerboliger og andelsboliger.

Se lån

Artikler

  • Forældrekøb: Hjælp dit barn ud på boligmarkedet

    Hvad er et forældrekøb? Et forældrekøb er, når du køber en bolig og lejer den ud til dit barn. Som bank...

  • Fast eller variabel rente? Vælg det rigtige realkreditlån

    Når du låner til en bolig, kan du enten få fast eller variabel rente på dit realkreditlån – men hvad...

  • Kan du leve af dine mursten? 6 spørgsmål og svar om nedsparing

    Vil du bruge af din opsparing i boligen og fx supplere din pension? Her kan du blive klog på, hvad nedsparing...

  • 29.07.2021

    Boligejer: 3 trin til at komme i gang med energiforbedring

    1. Start med at lægge en plan Energiforbedring i din bolig kan være en god idé af flere årsager. Først...

  • Er mænd til F1-lån og kvinder til fast rente?

    Klumme: Fordommen siger, at mænd er mere risikovillige end kvinder. Men passer det også i virkeligheden?...

  • Flere kan låne billigere, end de tror

    915.000 kr. Så meget friværdi har en boligejer gennemsnitligt i dag, viser de seneste tal fra Realkredit...

Andre har også set


Forældrekøb

Hjælp dit barn ud på boligmarkedet

Hvordan fungerer et forældrekøb, og hvad koster det? Se prisekesempler, regler, fordele og ulemper.

Læs mere

Flere kan låne billigere, end de tror

Boligpriserne er steget, og det samme er boligejernes friværdier, viser nye tal fra Realkredit Danmark. Hvis du har en høj friværdi i din bolig, så har du også mulighed for at låne på ekstremt gode vilkår. Se her hvordan.

Læs mere
Jusuf og Nina

Artikel

"Det er vigtigt, at vores børn kender til andet end Skanderborg. Så om tre år rejser vi ud for at prøve at bo i et andet land."

Jusuf og Nina på 41 og 43 år er logistik-koordinator og fotograf.

Se, hvordan Jusuf og Nina kan bruge FlexLife®

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.

Book møde Bliv kunde

For kunder privat

  • Find hjælp
  • Kundeprogram
  • Ros og klager
  • Spørgsmål
  • Kontakt os
  • Feedback til hjemmesiden
  • Derfor stiller banken spørgsmål

Om banken

  • Karriere
  • Presse
  • Aktionær
  • Leverandør
  • Bæredygtighed
  • Om Danske Bank

Se også

  • Foreninger
  • Teknisk support
  • Sikkerhed
  • Dine oplysninger
  • Whistleblowing

Anden information

  • Finanstilsynet m.m.
  • Afgoerelse i forhold til Estlandsagen
  • Brexit

Priser, vilkår og valuta

  • Priser og vilkår
  • Valutakurser

    • Find hjælp
    • Kundeprogram
    • Ros og klager
    • Spørgsmål
    • Kontakt os
    • Feedback til hjemmesiden
    • Derfor stiller banken spørgsmål
    • Karriere
    • Presse
    • Aktionær
    • Leverandør
    • Bæredygtighed
    • Om Danske Bank
    • Foreninger
    • Teknisk support
    • Sikkerhed
    • Dine oplysninger
    • Whistleblowing
    • Finanstilsynet m.m.
    • Afgoerelse i forhold til Estlandsagen
    • Brexit
    • Priser og vilkår
    • Valutakurser

Information om fonde på denne hjemmeside er markedsføringsmateriale og udgør ikke investeringsrådgivning. Du bør altid rådføre dig med dine rådgivere, inden du investerer, og orientere dig om dine investorrettigheder i prospektet, central investorinformation/væsentlig investorinformation og information om klagehåndtering.

Danske Bank tilbyder ikke investeringsrådgivning (”Investeringsrådgivning”) eller anden form for investeringsservice, herunder handel, udførelse og formidling af ordrer med finansielle instrumenter samt placering, opbevaring og forvaltning af værdipapirer/finansielle instrumenter (”Investeringsservice”) til personer hjemmehørende og bosiddende i USA, jf. definitionen nedenfor.

Materialet på denne hjemmeside er således ikke beregnet til at blive distribueret til eller anvendt af personer hjemmehørende og bosiddende i USA. Intet materiale på denne hjemmeside må fortolkes og opfattes som et tilbud om Investeringsrådgivning eller Investeringsservice til en person hjemmehørende og bosiddende i USA.

I forhold til Investeringsrådgivning skal en person hjemmehørende og bosiddende i USA forstås som enhver af følgende:

  • En fysisk person hjemmehørende og bosiddende i USA.
  • En virksomhed eller et interessentskab som er registreret eller organiseret i USA, men som ikke er en offshore-afdeling eller en anden form for repræsentation tilhørende en person hjemmehørende og bosiddende i USA, som har en gyldig forretningsmæssig begrundelse for sit virke, og som varetager opgaver og reguleres som et forsikringsselskab eller en bank.
  • En afdeling eller en repræsentation tilhørende et udenlandsk selskab med base i USA.
  • En fond, hvor formueforvalteren er en person hjemmehørende og bosiddende i USA, medmindre investeringsfuldmagten indehaves eller deles med en person, som ikke er hjemmehørende og bosiddende i USA.
  • Et bo, hvor en person hjemmehørende og bosiddende i USA fungerer som bobestyrer eller administrator, medmindre boet er underlagt udenlandsk lov, og investeringsfuldmagten indehaves eller deles med en person, som ikke er hjemmehørende og bosiddende i USA.
  • En ikke-diskretionær konto ejet af en person hjemmehørende og bosiddende i USA eller en diskretionær konto, som forvaltes af en mægler eller anden person med et betroet erhverv, medmindre det er til fordel for en person, som ikke er hjemmehørende og bosiddende i USA.
  • Ethvert selskab som er organiseret eller registreret med det formål at omgå gældende værdipapirlove i USA.

Begrebet ”person hjemmehørende og bosiddende i USA” omfatter ikke en person, som ikke var i USA på det tidspunkt, hvor vedkommende indgik en aftale om investeringsrådgivning med Danske Bank.

I forhold til Investeringsservice skal en person hjemmehørende og bosiddende i USA forstås som enhver kunde som opholder sig i USA, med mindre der er tale om en kunde, som var bosiddende uden for USA på det tidspunkt, hvor kundeforholdet med Danske Bank blev indgået, og som, ved ophold i USA, ikke opfylder en af følgende:

  1. Amerikansk statsborgerskab (herunder dobbelt statsborgerskab i USA og et andet land).
  2. Permanent opholdstilladelse i USA (”green card”).
  3. På anden måde opholder sig i USA på ikke-midlertidig basis.

Danske Bank A/S, Holmens Kanal 2-12, 1092 København K. Tlf. (+45) 70 123 456, Kontakt os, CVR-nr. 61126228, SWIFT: DABADKKK
Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed.

Danske Bank forbeholder sig alle rettigheder. Danske Bank A/S er under tilsyn af Finanstilsynet. Klageansvarlig rådgivningscenter: Danske Bank, Complaint Management Function, Holmens Kanal 2-12, 1092 København K. Mail: klageservice@danskebank.dk

Læs vores information om behandling af personoplysninger, vilkår for brug af website, information om behandling af cookies og personoplysninger på vores websites etc og information om dine rettigheder ved betalinger i Europa.

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål om, hvordan vi behandler personoplysninger - skriv til vores Databeskyttelsesrådgiver, Holmens Kanal 2-12, 1092 København K, e-mail: dpofunction@danskebank.com

Danske Bank

Brug vores Mobilbank app

App Log på

eller log på vores selvbetjeningsløsninger

Log på
  • Bolig Direkte
    Hverdage kl. 9 – 16
    Start chat
    Teknisk support Privat
    Netbank, letbank, mobil- og tabletbank
    Mandag – torsdag kl. 9 – 21 Fredag kl. 9-18 Lørdag og søndag kl. 10-18 Helligdage kl. 10-16 Start chat
    OBS! Spørgsmål om f.eks. NemID, personlige kort mv. kan indeholde oplysninger, som kræver en særligt sikker forbindelse. I så fald kan du logge på netbanken og starte en chat under menupunktet ”Kontakt og Hjælp" eller ringe til os på 70 10 55 01, hvis du har brug for hjælp til sikker chat.
    Kundeservice Privat
    Produkter og services
    Mandag - fredag kl. 9-21 Lørdag og søndag kl. 10-18 Helligdage kl. 10-18
    Start chat
    Teknisk support Privat
    Netbank, letbank og mobilbank
    Mandag – torsdag kl. 10-21 Fredag kl. 10-18 Lørdag og søndag kl. 10-18 Helligdage kl. 10-18 Start chat
    OBS! Spørgsmål om f.eks. MitID, personlige kort mv. kan indeholde oplysninger, som kræver en særligt sikker forbindelse. I så fald kan du logge på netbanken og starte en chat under menupunktet ”Kontakt og Hjælp" eller ringe til os på 70 10 55 01, hvis du har brug for hjælp til sikker chat.
    Kundeservice
    +45 70 123 456
      Åbningstider Kontakt os hele døgnet

      På hverdage mellem kl. 21 og 09 samt i weekender og på helligdage mellem kl. 16 og 10 besvarer vi primært henvendelser vedrørende spærring af kort og mistanke om svindel.

      Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan her.
    Teknisk support
    MitID, mobil- og netbank
    +45 70 105 501
      Man-torsdag 09.00 - 21.00
      Fredag 09.00 - 18.00
      Weekend og helligdage 10.00 - 16.00
      Se flere kontaktnumre.
      Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed.
  • Find afdeling eller hæveautomat

    Find
  • Book møde
  • 1

    8. mar. 2023

    MitID Logon ved hjælp af Kodeviser/kodeoplæser

    Brug af MitID kodeviser er ændret, således at man nu skal indtaste 1.BrugerID -> 2.Engangskode fra kodeviser -> 3. Adgangskode.<
    Dette er gjort til forberedelse for snarlig understøttelse af 3DSecure for kodeviser/kodeoplæser.

Danske Banks brug af cookies og behandling af personoplysninger

Vi bruger data fra egne cookies og tredjeparts cookies. Vi bruger dem i kombination med dertil tilknyttede personoplysninger for at huske dine indstillinger, forbedre vores services, til at følge din brug af hjemmesiden og lave trafikmålinger samt vise de mest relevante budskaber til dig (inklusiv profilering). Nedenfor kan du vælge at sige ok til alle cookies eller selv vælge, hvilke af vores valgfrie cookies du vil acceptere. Dit samtykke dækker både over brug af cookies og den dertil tilknyttede behandling af personoplysninger. Du kan læse mere om brugen af cookies og om vores behandling af personoplysninger. I bunden af hjemmesiden kan du læse mere om, hvordan du tilbagekalder dit samtykke ved at klikke på linket om cookies-retningslinjer.