Er du en af de mange danskere, som har fundet fejl på lønsedlen? Så kan det være en god idé at læse videre.

Den danske techvirksomhed Zenegy har nemlig udviklet et brugervenligt lønsystem, Zenegy Payroll, der gør det nemmere for både medarbejdere og virksomhed at håndtere løn og HR.

Zenegys Payroll adskiller sig fra andre lønsystemer ved bl.a. at have en moderne medarbejder-app, der gør det nemt at registrere timer, kørsel og fravær. Det reducerer risikoen for fejl, og gør det lettere for medarbejderne at overskue deres lønseddel. Derudover har Zenegy et åbent API, så virksomheden kan integrere Zenegy med andre systemer og apps.

Udpluk af funktionerne i Zenegy:

  • 100% digital lønkørsel
  • Medarbejder-app med nem registrering af bl.a. timer, kørsel og fravær
  • Åbent API, som kan integreres i stort set alle systemer
  • Adgang til digitale lønsedler på 12 forskellige sprog

Kundefordele i Danske Bank

Danske Bank har indgået et partnerskab med Zenegy, fordi vi vil tilbyde en ny, god og effektiv løsning til vores erhvervskunder og deres medarbejdere.
Hvis din virksomhed er kunde hos både Danske Bank og Zenegy, kan I hente nøgletal fra Zenegy til Danske Banks platform, hvor de vises på forsiden i widgets, som giver et overblik. I kan vælge mellem otte forskellige widgets, og dataene hentes i realtid.

På den måde kan I holde styr på fremtidige lønudbetalinger, se ændringer i lønudgifter på tværs af virksomheden og følge op på afventende godkendelser af f.eks. kørsel, ferie og timeregistreringer.

 

Vækstkomet bruger Zenegy
En af de virksomheder der har valgt Zenegy Payroll, er den danske vækstkomet Lenus eHealth. Lenus eHelth tilbyder en online platform, der hjælper diætister, personlige trænere og sundhedsfaglige med at få overblik over deres klienters individuelle behov og ønsker.

Lenus eHealth har cirka 500 ansatte på tværs af en lang række lande, og har benyttet Zenegy Payroll siden august 2022.

”Vi skiftede til Zenegy Payroll fordi vi voksede markant på medarbejderfronten og derfor havde behov for et mere overskueligt og fleksibelt lønsystem,” forklarer Sune Lundgren, som er Head of Revenue hos Lenus eHealth. Han uddyber fordelene:

”Tidligere skulle vores timelønnede medarbejdere registrere deres tid på en timeseddel, som derefter skulle godkendes og administreres af deres nærmeste leder. Med Zenegys medarbejder-app er den proces nu blevet meget nemmere – vi oplever færre fejlregistreringer fra medarbejderne, og lederne sparer flere timer hver måned på ikke at skulle vedligeholde et stort timesheet”.

Vil du vide mere om Zenegy?

Læs mere