Fejl på kort

Mit kort virker ikke, hvad gør jeg?

Bliver dit kort afvist i forretninger og pengeautomater, kan det skyldes forskellige årsager.
  • Chippen virker ikke. Hvis chippen på dit kort er beskadiget eller ikke virker, kan du genbestille dit kort. Genbestil kort
  • Beløbsgrænserne er nået. Hvis beløbsgrænsen på kortet er nået, skal du tage kontakt til din bank.
  • Kortet er spærret. Hvis kortet er spærret, kan du ophæve spærringen ved at genåbne dit kort. Ophæv spærring
  • Kortet er ikke aktiveret. Hvis kortet ikke er aktiveret, kan du selv aktivere dit kort. Aktiver kort
Eller kontakt os, så vi kan finde en løsning.

Kontakt os

Hovednummer

70 123 456
  • Åbningstider Kontakt os hele døgnet

Support til Netbank:

70 105 501
Man-tors: 08.00 - 21.00
Fredag:     08.00 - 18.00
Lørdag:     10.00 - 18.00
Søndag:    10.00 - 21.00

Spær dit kort:

70 20 70 20

Bliv kunde:

70 10 17 08
Flere kontaktnumre
  • Ring til os
  • Find os
    Find afdeling eller Hæveautomat
  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere. Det eneste du skal gøre er at udfylde formularen, så kontakter vi dig og får et møde på plads.

  • Skriv til os

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.