Ophævelse af spærring af kort

Har du selv spærret dit kort, har du mulighed for at ophæve spærringen i mobilbanken og netbanken. Er det ikke muligt, skal du i stedet genbestille dit kort. 

  • Ophæv spærring af kort i mobilbank

    Ophæv spærring af kort i mobilbank

    Sådan gør du
    • Log på mobilbank
    • Tryk på 'Se alle konti, lån og kort'.
    • Tryk på den konto, hvor kortet er tilknyttet eller scroll helt ned på siden og se listen med alle dine kort. 
    • Vælg det kort du ønsker at ophæve spærringen på (kortets status er 'Spærret').
    • Skub skyder-knappen til venstre for at ophæve spærring og aktivere kortet igen.
    • Læs beskeden om ophævelsen af spærringen og tryk på 'Ophæv spærring'.
    • Dit kort er nu aktivt igen og i din kortoversigt står kortet nu som 'Aktivt'.

    Når du genåbner kortet, går der 10 minutter, før det kan benyttes. Der skal gå min. 5 minutter, fra kortet er blevet spærret, til du kan genåbne det.
    For selv at kunne spærre, genåbne og genbestille dit kort i mobilbanken kræver det, at din mobilbank-app er opdateret til nyeste version.
  • Ophæv spærring af kort i netbank

    Ophæv spærring af kort i netbank

    Sådan gør du

Kontakt os

Hovednummer

70 123 456
  • Åbningstider Kontakt os hele døgnet

Teknisk support til Netbank:

70 105 501
Man-tors: 08.00 - 21.00
Fredag:     08.00 - 18.00
Lørdag:     10.00 - 18.00
Søndag:    10.00 - 21.00

Spær dit kort:

70 20 70 20

Bliv kunde:

70 10 17 08
Flere kontaktnumre.
  • Ring til os
  • Find os
    Find afdeling eller Hæveautomat
  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.