Ophævelse af spærring af kort

Har du selv spærret dit kort, har du mulighed for at ophæve spærringen i mobilbanken og netbanken. Er det ikke muligt, skal du i stedet genbestille dit kort. 

  • Ophæv spærring af kort i mobilbank

    Ophæv spærring af kort i mobilbank

    Sådan gør du, hvis du har en iPhone eller en Android
    • Log på mobilbank på din smartphone med din servicekode fra Netbank.
    • Vælg 'Kort'.
    • Tryk på det kort du ønsker at ophæve spærringen på (kortets status er 'Spærret')
    • Skub skyder-knappen til venstre for at ophæve spærring og aktivere kortet igen.
    • Læs beskeden om ophævelsen af spærringen og tryk på 'Ophæv spærring'.
    • Dit kort er nu aktivt igen og i din kortoversigt står kortet nu som 'Aktivt'.

    Når du genåbner kortet, går der 10 minutter, før det kan benyttes. Der skal gå min. 5 minutter, fra kortet er blevet spærret, til du kan genåbne det.
    For selv at kunne spærre, genåbne og genbestille dit kort i mobilbanken kræver det, at din mobilbank-app er opdateret til nyeste version.
    Funktionen er endnu ikke tilgængelig på Apple Watch og Windows Phone.
  • Ophæv spærring af kort i netbank

    Ophæv spærring af kort i netbank

    Sådan gør du

Kontakt os

Hovednummer

70 123 456
  • Åbningstider Kontakt os hele døgnet

Teknisk support til Netbank:

70 105 501
Man-tors: 08.00 - 21.00
Fredag:     08.00 - 18.00
Lørdag:     10.00 - 18.00
Søndag:    10.00 - 21.00

Spær dit kort:

70 20 70 20

Bliv kunde:

70 10 17 08
Flere kontaktnumre
  • Ring til os
  • Find os
    Find afdeling eller Hæveautomat
  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere. Det eneste du skal gøre er at udfylde formularen, så kontakter vi dig og får et møde på plads.

  • Skriv til os

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.