Læs mere om mobilbanken og download
Læs mere om Lommepenge og bestil
Du kan se dit barns saldo på kort og opsparing under Lommepenge i din mobilbank.
Du har mulighed for at opsætte notifikationer om dit barns forbrug i din mobilbank.
Du vil herefter modtage en besked, hver gang dit barn bruger sit kort over det fastsatte beløb.
Du kan give tilladelse til at dit barn overfører penge fra sin opsparing til sin kortkonto. Og du bestemmer hvor meget og hvor ofte.
Du får nu mulighed for at sætte en beløbsgrænse.
Der er nu sat begrænsning på, hvor meget og hvor ofte dit barn selv kan overføre penge fra sin opsparing til sin kortkonto via Lommepenge-appen.
Har dit barn glemt sin kode, kan du generere en ny i din mobilbank.
Lommepengekortet har saldokontrol. Det betyder, at dit barn ikke kan hæve mere, end der står til rådighed på kontoen.
Koster det noget at bruge lommepengekortet?
Det er gratis at bestille lommepengekortet, men der kan være gebyrer forbundet med at bruge kortet. Der gælder således samme priser for lommepengekortet, som der gør for vores MasterCard Direct - unge kunder mellem 15 og 18 år.
Se priser eller læs mere om MasterCard Direct.
Kan mit barn bruge lommepengekortet i udlandet?
Ja, lommepengekortet kan godt bruges i udlandet, hvis barnets forældre tillader det. Det kan gøres ved at klikke på det tilknyttede Mastercard Direct i mobilbanken under ’KORTSIKKERHED - hvor vil du bruge kortet’, eller i netbanken under 'Indstil kortsikkerhed'.
Kan mit barn bruge lommepengekortet til at handle på nettet?
Ja, lommepengekortet kan godt bruges til at handle online, hvis du tillader det. Det kan gøres ved at klikke på det tilknyttede Mastercard Direct i mobilbanken under ’KORTSIKKERHED - hvor vil du bruge kortet’, eller i netbanken under 'Indstil kortsikkerhed'.
Kan mit barn bruge lommepengekortet i MobilePay?
Man skal være fyldt 13 år for at få MobilePay. Derfor er MobilePay ikke en del af lommepengeløsningen. Når dit barn fylder 13 år, kan I tilknytte lommepengekortet til MobilePay.
Hvad gør jeg, hvis mit barn har glemt pinkoden til sit kort?
Har dit barn glemt sin pinkode, kan du bestille en ny pinkode i Mobil-, Tablet- eller Netbank.
Se hvordan
Hvad gør jeg, hvis mit barn har mistet sit lommepengekort?
Er kortet blevet væk, tabt, stjålet eller glemt, skal du spærre det hurtigst muligt. Det kan du nemt gøre i mobilbanken under 'Kort', eller i netbanken - se hvordan.
Du kan også ringe til os på 7020 7020.
ÅbningstiderMandag - fredag kl. 9-21 Weekend og helligdage kl. 10-16 Du kan gøre det meste selv via mobil- eller netbank. Find hjælp |
Kundeservice
Sikker Chat |
Teknisk support
Sikker Chat |