Læs mere om mobilbanken og download
Læs mere om Lommepenge og bestil
Oktober 2025. Vi opgraderer sikkerheden i lommepenge-appe og derfor beder vi dig og dit barn om at oprette en ny pinkode.
Rent praktisk bliver dit barn logget ud af sin Lommepenge-app og skal derefter have hjælp af sine forældre til at oprette en ny pinkode og logge ind igen.
Sådan gør I
Det er selvfølgelig fortsat muligt at vælge godkendelse med ansigt eller fingeraftryk.
Hvis I ikke selv opretter pinkoden nu, beder lommepenge-appen automatisk om en ny pinkode i løbet af oktober eller november.
Du kan se dit barns saldo på kort og opsparing under Lommepenge i din mobilbank.
Du har mulighed for at opsætte notifikationer om dit barns forbrug i din mobilbank.
Du vil herefter modtage en besked, hver gang dit barn bruger sit kort over det fastsatte beløb.
Du kan give tilladelse til at dit barn overfører penge fra sin opsparing til sin kortkonto. Og du bestemmer hvor meget og hvor ofte.
Du får nu mulighed for at sætte en beløbsgrænse.
Der er nu sat begrænsning på, hvor meget og hvor ofte dit barn selv kan overføre penge fra sin opsparing til sin kortkonto via Lommepenge-appen.
Har dit barn glemt sin kode, kan du generere en ny i din mobilbank.
Lommepengekortet har saldokontrol. Det betyder, at dit barn ikke kan hæve mere, end der står til rådighed på kontoen.
Læs mere om Lommepenge-kortet
Åbningstider.Mandag - fredag kl. 9-21 Weekend og helligdage kl. 10-16 Du kan gøre det meste selv via mobil- og netbank. Find hjælp |
KundeserviceStart chatDette er en åben chat, undlad derfor at skrive personfølsomme data. Har du spørgsmål til dine konti, lån eller lignende, skal du vælge at chatte fra mobilbanken. |
Find svarTjek din saldoBetalingsservice Aktiver nyt kort Misbrug af kort (indsigelse) Se pinkode til dit kort |