MitID bruger-ID

Dit bruger-ID er det navn, du identificerer dig med, når du logger på eller godkender med MitID.

  • MitID bruger-ID

    Du vælger selv dit bruger-ID, når du opretter MitID. Du kan altid ændre navnet på dit bruger-ID ved at logge på MitIDs Self-Service. Du kan også få ændret dit bruger-ID ved personlig henvendelse hos borgerservice.
    Læs mere om MitID bruger-ID på mitid.dk 

    Dit bruger-ID er den del af dit MitID, som fortæller hvem du er, og som du benytter sammen med din adgangskode og dit MitID identifikationsmiddel.
    Del ikke dit bruger-ID med andre – undtagen hvis du selv henvender dig til din bank eller til MitID support for at få hjælp.

     

     

  • Glemt MitID bruger-ID

    Har du glemt dit bruger-ID, kan du få det oplyst ved at scanne dit pas i MitID appen, eller logge på med NemID.

    Se, hvordan på MitID.dk

    Kan du ikke scanne dit pas eller logge på med NemID, kan du få udleveret dit bruger-ID i Borgerservice.

  • Ændre MitID bruger-ID

    Du vælger selv dit bruger-ID, og du kan til hver en tid ændre det. Det nemmeste er via din MitID profil på MitID.dk


    Du kan ændre dit bruger-ID ved at:

    • logge på din MitID profil her på MitID.dk
    • kontakte vores tekniske support på 70 105 501
    • henvende dig  i Borgerservice – husk at bestille tid og medbringe billede-ID – fx pas eller kørekort.

    Vær opmærksom på, at der er flere kriterier som dit bruger-ID skal overholde for at blive godkendt. Læs mere på MitID.dk

Kontakt os

Hovednummer

70 123 456
  • Pr. 1. juli ændrer vi vores service, så vi på hverdage mellem kl. 21-09 og i weekender og helligdage, mellem kl. 16-10 primært kan kontaktes, hvis du har behov for spærring eller mistanke om svindel.

    Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

Teknisk support til netbank:

70 105 501
Man-tors: 08.00 - 21.00
Fredag:     08.00 - 18.00
Lørdag:     10.00 - 18.00
Søndag:    10.00 - 21.00

Bliv kunde:

70 10 17 08

  • Ring til os

    Hovednummer

    70 123 456
    • Pr. 1. juli ændrer vi vores service, så vi på hverdage mellem kl. 21-09 og i weekender og helligdage, mellem kl. 16-10 primært kan kontaktes, hvis du har behov for spærring eller mistanke om svindel.

      Du kan gøre det meste selv via mobil – eller netbank. Se hvordan.

    Teknisk support til netbank:

    70 105 501
    Man-tors: 08.00 - 21.00
    Fredag:     08.00 - 18.00
    Lørdag:     10.00 - 18.00
    Søndag:    10.00 - 21.00

    Bliv kunde:

    70 10 17 08

  • Find os

    Find afdeling eller Hæveautomat

  • Book et møde

    Du kan altid bestille et uforpligtende møde med en af vores rådgivere.

  • Skriv til os

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.